:(

"Preminuo maloljetnik koji je sinoc zboden u tramvaju"
Iako ja tog momka ne znam, nit sam bila ni blizu mjestu zlocina, sokirala me je ova vijest. Ne mogu da shvatim koji je to poremeceni um mogao da zbode neduznog momka onako…iz cistog mira. Kako sam cula, momak nije nicim isprovocirao pocinioca na to, a vala i ne znam sta treba da neko kaze da bi neko drugi njega ubio…jednostavno nije mi jasno kako postoje takvi ljudi…to nije covjek, pa ni zivotinja ne bi tako reagovala…nemam rijeci…

zepphead
And as we wind on down the road Our shadows taller than our soul There walks a lady we all know Who shines bright light and wants to show How everything still turns to gold And if you listen very hard The tune will come to you at last When all are one and one is all To be a ROCK AND not to ROLL

5 komentara

  1. ah, takva su ‘danasnja’ djeca.
    sad sam gledala vijesti i koliko sam shvatila, nije ga bez razloga napao.
    ipak, nisam sigurna, pa ne bih puno o tome.

    daah, i mene je sokiralo.
    vise se ni tramvajem ne mozes voziti a da ti se nesto ne desi. xP

Komentariši